pühapäev, 14. oktoober 2007

Teooria brändide toimimisest

Selline mõte tuli täna peale kaupsi pool-sunduslikku külastamist ja seal 900-kroonist PÜKSIRIHMA nähes, et...
Sellised hinnad saavad eksisteerida ainult tänu sellele, et on olemas idioote, kelle jaoks bränd tiisel õigustab tavalise nahast püksirihma eest 900 krooni maksmist. Minu jaoks ei õigusta. Ma põhimõtteliselt ei osta seda rihma sealt, sest see bränd ei maksa minu jaoks nii palju. Püksirihma puhul pole seda ruumi, kuhu 800 krooni eest lisaväärtust mahutada, sorry, kaupmehed. Ja kui palju see hiina laps-orjatööjõu pool tehtu ikka maksta saab?
Lühidalt - palun mulle üks TAVALINE, soovitavalt no-name korralik nahast püksirihm. Aitäh!

1 kommentaar:

Siim-Kaarel ütles ...

Aga vot minul on selline teooria, et need nõndanimetatud idioodid, kes ostavad diisli ja doltsegabaana püksirihmasid, seda ajaveebi ei väisa ning sellest tulenevalt ka enesetapumõtteid mõlgutama ei hakka.
Kurb, aga ilmselt tõsi.