neljapäev, 14. oktoober 2010

Tallinna TV - kellele seda vaja on?

Öelge mulle palun, miks ja kellele on tarvis Tallinna TV-d??? Vaata Delfist.

Seda tehakse minu raha eest. Ja sinu, kui sa Tallinnas juhtud elama. Ma ei ole sellega nõus 2 põhjusel:
- esiteks ma ei vaata ÜLDSE telekat, sest vahet pole, mis kanali valid - kõik on üks ja seesama sisutühi jura. Kohati solvavalt rumal jura.
- kas meediakanalitest on puudus, et veel ühte vaja on?

Tallinnas on tunduvalt teravamaid probleeme (suvalises järjekorras):
- lasteaedade rahastamine
- kodutud inimesed
- kodutud loomad
- ühistranspordi kiviaegne piletisüsteem
- auklikud teed

Selle raha eest saaks neid probleeme leevendada küll ja küll. Tülgastav on vaadata ja tunda, kuidas see vett sogav Savisaar (laenuasi, mäletate ikka?!) üritab mulle minu enda raha eest oma lolli ja lamedat Keskerakonna propagandat müüa:(

Isiklikult pääsen küll TV mittevaatamisega, aga raha läheb ikka kaotsi. Mõtlen kolimisele.

Kommentaare ei ole: